Testimoni-Youth-Shaklee

Penjagaan Kulit Wajah Terbaik dari Youth Shaklee

Pernah dengar tentang produk penjagaan kulit wajah berasaskan botanikal? Berkesan seawal 2 minggu pengunaan? Nak tahu, kenalah cuba Produk Penjagaan Kulit Wajah Terbaik dari Youth Shaklee. Pasti meletops uols.

FUNGSI SETIAP SETIAP PRODUK DALAM YOUTH SKINCARE

Jom kita tengok setiap  produk yang ada dalam Youth Shaklee.

Luminous Gel Oil Cleanser: 

Membersih,menghaluskan, melembutkan dan menjadikan wajah lebih berseri. Boleh dijadikan makeup remover dan tidak berbuih.

Perfecting Skin Toner: 

Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi kepada kulit.

Age Defense Moisturizer Spf 50:

Melindungi kulit dari sinaran cahaya matahari,melembabkan kulit dan sekatakan tona kulit.

Advance Renewal Night Cream: 

Menyokong pembaharuan sel kulit agar kulit lebih halus, muda dan berseri.

Youth Activating Serum: 

Menggalakkan penghasilan kolagen agar kedutan berkurang,wajah lebih anjal, cerah dan kelihatan muda remaja. Bertindak 10x ganda lebih cepat untuk memperbaharui sel kulit dan meremajakan.

Radiance C+E:

Menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa anda tidur dan Merangsang penghasilan kolagen dan elastin membuatkan wajah bebas kedutan, kulit lebih cerah, anjal dan licin.

Info: KEBAIKAN GARLIC SHAKLEE

TESTIMONI SAYA SENDIRI setelah menggunakan set youth selama 8 bulan.

Masalah kulit berjerawat dan berminyak bermula semasa saya di tingkatan enam sehinggalah memasuki alam pekerjaan. Pelbagai produk telah saya cuba. Ada kalanya bertahan selama 6 bulan sahaja lepas tu kulit saya macam immune. Statik, tiada perubahan langsung. Ada juga produk yang saya beli langsung tidak sesuai. Kulit menjadi iritasi dan jerawat makin bertambah.

Pernah juga saya berjumpa dengan doktor dan beliau menyatakan kulit saya adalah jenis sensitif, berminyak dan akan bertambah teruk bila resdung menyerang. Pesanan doktor kepada saya supaya menjaga pemakanan, amalkan vitamin c dan pakailah produk penjagaan kulit wajah yang sesuai.

Saya akui parut jerawat, jeragat dan liang pori makin terbuka selari dengan pertambahan usia. Saya juga inginkan kulit yang bersih, sihat dan cantik. Bukanlah mahu persis artis atau pun model, cukuplah sedap mata memandang kan.

Jadi apabila Shaklee melancarkan YOUTH bagi menggantikan NUTRIWHITE, saya pun tak teragak-agak mahu mencuba.

Ikuti perjalanan saya menggunakan produk youth shaklee.

Testimoni-Youth-Shaklee
Testimoni Youth Shaklee – kulit kusam mula menampakkan perubahan.
Testimoni-Youth-Shaklee
Testimoni Youth Shaklee – jerawat kecil dan bernanah di hidung mula menampakkan perubahan. Parut jerawat di pipi juga berkurangan.
Testimoni-Youth-Shaklee
Testimoni Youth Shaklee – liang pori di bahagian bawah mata mula mengecil.
Testimoni-youth-shaklee
Testimoni youth shaklee – setelah sebulan penggunaan. Kutil di bawah mata dan jeragat di muka kian pudar.

Ini adalah video pertama kali  saya menggunakan produk youth shaklee. Perhatikan kulit wajah saya waktu itu.

 

Ini pula gambar-gambar perubahan kulit wajah saya setelah 8 bulan menggunakan set youth shaklee.

 

Saya guna dan jual produk youth shaklee. Saya telah merasai perubahannya. Walau amik masa, tapi saya berpuas hati. Almaklumlah dah bertahun kulit wajah saya bermasalah, jangan harapkan miracle, iaitu berlakunya perubahan dengan sekelip mata kan. Yang penting produk youth shaklee ni adalah dari bahan semulajadi, selamat dan berkesan. Bebas dari 1500 bahan kimia yang merbahaya. Saya yakin dengan keberkesanannya. Anda bila lagi nak mencuba? Klik untuk lihat TESTIMONI YOUTH SHAKLEE UNTUK ORANG ASIA dan PENGGUNA TERAWAL.

Untuk sebarang pertanyaan tentang youth boleh direct wasap che fatin http://fatinhamzah.wasap.my ATAU 0175438337.

 

Saya Fatin Hamzah, Pengedar Shaklee Anda Yang Aktif dan Dipercayai di negeri Selangor, khususnya di Klang. COD juga boleh dilakukan di sekitar Meru dan Kapar. Jangan malu-malu untuk membeli produk shaklee okeh.

Sehingga berjumpa lagi di lain entri. Ingat shaklee, ingat che fatin ye.

Assalamualaikum.

 

5/5 (1 Review)
GLA-Complex-Shaklee-stabilkan-hormon-wanita
Produk Shaklee

Stabilkan hormon wanita dengan omega-6

Kenali GLA Shaklee Sumber Terbaik Omega-6 untuk stabilkan hormon wanita. GLA Shaklee diekstrak dari Borage. Ia mengandungi lebih 2 kali …

Read More →
Pengedar-Shaklee-Meru-Klang
Uncategorized

Tips memilih suplemen untuk tubuh badan kita

Tips memilih suplemen terbaik Terdapat pelbagai produk makanan tambahan di pasaran. Sama ada ianya keluaran tempatan mahupun dari negara luar. …

Read More →
Omega-guard-mengandungi-EPA-dan-DHA
Produk Shaklee

10 Kebaikan Asid Lemak Omega-3

Tahukah Anda Kebaikan Asid lemak Omega-3? Badan manusia sangat memerlukan asid lemak omega-3 untuk kekal kuat dan sihat, dan asid …

Read More →
Omega-Guard-Shaklee-membantu-perkembangan-otak-kanak-kanak
Produk Shaklee

Kebaikan Omega 3 Untuk Kanak-Kanak

Kebaikan Omega-3 Untuk Minda Kanak-Kanak   Di antara kebaikan Omega-3 kepada minda kanak-kanak adalah: Meningkatkan Prestasi Mental memberikan kesan positif …

Read More →
10-produk-terbaik-shaklee-di-Malaysia
Produk Shaklee

10 produk terbaik shaklee di Malaysia yang perlu anda tahu

10 produk terbaik shaklee di Malaysia yang perlu anda tahu Shaklee ada pelbagai produk di pasaran. Memang terbaek!!! Sebagai Pengedar …

Read More →
Shaklee-baby
Produk Shaklee

Promo Shaklee Baby – produk penjagaan bayi

Pada bulan NOVEMBER 2018 ini, salah satu promosinya adalah Shaklee Baby iaitu produk penjagaan bayi.  Shaklee Baby mula dijual secara …

Read More →

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *