Why_shaklee?

Kenapa pilih shaklee?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

Kenapa pilih shaklee?

Buang masa…
Lambat kaya…
Ramai dah pengedar shaklee kat malaysia…
MLM tu…

Well, juz stay calm, be positive & just do it.

Why_shaklee?

Manfaat keahlian shaklee?

Kalau tak bisnes pun, beli shaklee utk kegunaan sendiri & cukup UV, bulan depan dapat cash bonus.

Bila bisnes pulak, kena rajin la untuk capai target. Antara insentif pertama mestilah Bonus kan 😃. Pastu Free Trip termasuk umrah trip yang bole bawak satu famili. Semuanya percuma & siap dapat duit poket lagi. Sapa nak bagi kan. Ahaa satu lagi dapat incentive car. Bole la beli kete idaman kan. Banyak lagi sebenarnya insentif yang disediakan oleh Shaklee ni. Nak tau joinlah kami hihi.

Tak kira bisnes apa pun yang kita ceburi yang penting kita mesti RAJIN!!! Kesenangan takkan datang bergolek tanpa ada usaha yang gigih & jiwa yang kental.

Moga kita semua berjaya dalam bisnes yang diceburi & rezeki kita sentiasa diberkati olehNya. Aamiin

Mencari produk shaklee atau ingin jadi ahli shaklee?

Klik http://fatinhamzah.wasap.my

Atau di talian Fatin Hamzah 0175438337

Ahli_shaklee

 

#KedaiVitaminMeruKlang
#VitaminChentaku
#PolluxBiz

#AlFatehBiz

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

Leave a Comment

Related Posts