Wednesday, December 2, 2020
Home bestseller BE ONE OF US NOW

BE ONE OF US NOW

Sy menggunakan produk shaklee ni semenjak thn 2012 lagi. Tapi yg betul2 aktif buat bisnes on9 baru thn ni ???. Saya bdk baru belajar ye.

Downline sy yg pertama adalah kakak yg sulong. Puan Aida. Dah selalu dia membeli so, sy ajak dia jd member. Dpt rege murah & boleh konsultasi sekali. Dh namanya adik-beradik mmg senang nk contact kan. Selalu order sy tlg amik kt HQ @ beli on9 je. mudah tak susah pun.

Siapa2 yg nk vitamin murah jadilah ahli & dptkn lain2 benefit dari shaklee. Amik utk kegunaan sendiri @ bisnes pn bole. Jgn malu & segan. Rasulullah s.a.w pun berniaga jugak kan ☺

BE ONE OF US NOW.

#tsunamishaklee #prog20
#gempro #pengedarshakleemeruklang_0175438337 #kedaivitaminmeruklang_0125244773
#

 

 

BACA JUGA  10 produk terbaik shaklee di Malaysia yang perlu anda tahu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Kelesuan Adrenal: Punca dan Cara Atasi

Adrenal fatigue?Kelesuan Adrenal? Pernah dengar tak tentang perkataan tu? Mungkin anda juga mengalaminya tapi tak tahu itu adalah masalah kelesuan Adrenal kan.Jom kita ikuti sedikit rumusan...

Vitamin untuk keperluan badan

Assalamualaikum semua. Salam Jumaat penuh barokah. Topik kita hari ini adalah...Mengapa Vitamin penting untuk keperluan badan Sedikit perkongsian ilmu vitamin asas saya share untuk korang...

Formula Menjemput Rezeki

Formula Menjemput Rezeki : (copy & paste) 1. DHUHA. Jika kita selalu buat 2 Rakaat, sekarang ubah lebih rakaat. Makin lama makin meningkat. Selepas Solat Dhuha...

Pengalaman bersalin di Hospital Shah Alam 2020

Kahwin di usia yang lewat Che Fatin mendirikan rumahtangga dengan jejaka pilihan keluarga di usia 29 tahun. Masa tu masih berkhidmat di Sabah Negeri Di...