Wednesday, December 2, 2020
Home Alfalfa Atasi Masalah Resdung

Atasi Masalah Resdung

 

Atasi Masalah Resdung

Siapa ada masalah resdung, sinus mahupun alergik? 

Bangun pagi je dah mula bersin-bersin, gatai hidung & disekeliling mata, hidung akan berair ketika cuaca sejuk atau makan makanan yang pedas. Haa tu petanda resdung anda sedang aktif.

Apakah yang dimaksudkan dengan resdung?

Ia merupakan kerengsangan hidung yang boleh menyebabkan hidung dan organ-organ lain menjadi gatal dan menimbulkan ketidakselesaan.

Tanda-tanda anda mengalami masalah resdung

1. Gatal-gatal

2. Hidung berhigus atau tersumbat

3. Sakit kepala terutama di dahi dan pipi

4. Masalah kelemumur yang berterusan.


KENALI APA ITU SINUS

Bagaimana VIVIX bertindak mengawal resdung? Vivix bertindak dengan 4 cara iaitu:

  1. Cell Defence : mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit.
  2. Cell Energy : memberi tenaga kepada sel yang lemah
  3. Cell Repair : membaiki sel yang telah rosak
  4. Cell Performance : meningkatkan prestasi sel.


Selain vivix yang boleh membantu dalam rawatan resdung, di shaklee terdapat juga Set Resdung atau Elergi.

Set yang dicadangkan bagi mereka yang mengalami masalah di atas adalah:

ALFAFA COMPLEX

– Kaya dengan profil untuk membantu mengurangkan keradangan akibat resdung, alergi, eczema
– Melawan alahan seperti hidung/kulit sensitif & gatal-gatal akibat resdung
– Tapi pesakit SLE tak digalakkan untuk mengambil suplemen Alfalfa

VITAMIN  C PLUS

– Agen antihistamin yang boleh mengurangkan resdung / alahan
– Tinggi antioksidan untuk meningkatkan antibodi & daya tahan badan melawan penyakit
– Mempercepatkan proses penyembuhan tisu tubuh
– Membantu meredakan bersin & selsema yang sering mengganggu pesakit resdung

VITAMIN C SHAKLEE

 

NUTRIFERON 

– meningkatkan imuniti badan untuk melawan penyakit.

 

HERBAL BLEND

– krim ohsem yang terlajak laku ni sentiasa habis di pasaran. Ianya bebas paraben. Apa kegunaannya? Banyak sangat. Di antaranya adalah boleh sapu kat muka yang gatai tu. Kalau luka kat dlm hidung tu boleh jugak sapu herbal blend ni. Akan rasa pedih sedikit tapi kejap je tu. Lepas tu, in sha allah luka dalam hidung tu akan kering. Secara tak langsung jerawat pun boleh kecut.


HERBAL BLEND MULTIPURPOSES CREAM 

 
Jom kita tengok testimoni pengguna.
 
TESTIMONI-RESDUNG
RESDUNG BERKURANG SELEPAS AMALKAN NUTRIFERON

 

BACA JUGA  Apa yang jaga sel DNA manusia?
BACA JUGA  SET ANEMIA SHAKLEE
TESTIMONI-RESDUNG
VITAMIN C DAN OMEGA GUARD BANTU RAWAT MASALAH RESDUNG

 

TESTIMONI-RESDUNG

SET RESDUNG SHAKLEE

 

TESTIMONI-RESDUNG
VIVIX SUPLEMEN UNTUK MASALAH RESDUNG

 

TESTIMONI-RESDUNG
SUPLEMEN UNTUK MASALAH RESDUNG
 

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.
?: 0175438337 atau http://fatinhamzah.wasap.my


Fatin Hamzah

Pengedar Shaklee Meru Klang

Most Popular

Kelesuan Adrenal: Punca dan Cara Atasi

Adrenal fatigue?Kelesuan Adrenal? Pernah dengar tak tentang perkataan tu? Mungkin anda juga mengalaminya tapi tak tahu itu adalah masalah kelesuan Adrenal kan. Jom kita ikuti sedikit rumusan...

Vitamin untuk keperluan badan

Assalamualaikum semua. Salam Jumaat penuh barokah. Topik kita hari ini adalah... Mengapa Vitamin penting untuk keperluan badan Sedikit perkongsian ilmu vitamin asas saya share untuk korang...

Formula Menjemput Rezeki

Formula Menjemput Rezeki : (copy & paste) 1. DHUHA. Jika kita selalu buat 2 Rakaat, sekarang ubah lebih rakaat. Makin lama makin meningkat. Selepas Solat Dhuha...

Pengalaman bersalin di Hospital Shah Alam 2020

Kahwin di usia yang lewat Che Fatin mendirikan rumahtangga dengan jejaka pilihan keluarga di usia 29 tahun. Masa tu masih berkhidmat di Sabah Negeri Di...