Saturday, December 5, 2020
HomedetoxApa Itu Detox?

Apa Itu Detox?

APA ITU DETOX?

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat kat dinding usus tu dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien dgn baik.

APA BEZA JULAP BIASA DGN HERB-LAX SHAKLEE?

Bagi mereka yang ingin menguruskan badan, proses detox adalah penting untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk menyerap nutrient yang diambil samada daripada supplement atau diet harian anda. Produk detox yang dicadangkan adalah Herb-Lax ataupun Alfalfa. Jika dilihat kedua-duanya mempunyai fungsi detox dan melawaskan. Jadi apa beza Herb-Lax dengan Alfalfa?

Secara ringkas, mana satu kita nak amik HERB-LAX ATAU ALFALFA?

Macam ni jika kita:
–       ✔ masalah ‘membuang/sembelit’: Ambil HERB-LAX
–       ❌ masalah ‘membuang/sembelit’: Ambil ALFALFA

APA KEBAIKAN HERB-LAX SHAKLEE?

• Pembersihan najis yang tersekat
• Meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara LEMBUT kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
• Membantu masalah sembelit
• Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi.
• Mengempiskan perut

SIAPA PERLUKAN HERB-LAX SHAKLEE?

BACA JUGA  TINGKATKAN KESIHATAN HATI DENGAN SHAKLEE

• Pengamal tegar ubat tahan sakit
• Mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit
• Mereka yang mengalami banyak jerawat
• Pesakit gout
• Mereka yg ingin membersihkan usus.

BACA JUGA  7 MANFAAT DETOX CARA SHAKLEE

JADI APA BEZA JULAP BERBANDING HERB-LAX SHAKLEE?
? Proses “membuang” secara LEMBUT, RASA SEMULAJADI &  LEBIH SIHAT. USUS JUGA DAPAT DICUCI DGN BAIK”?

*KURANGKAN TOKSIN DALAM BADAN DGN DETOKS BERSAMA HERB-LAX SHAKLEE*

#gempro #tsunamishaklee #herblax_fatinhamzah
#pengedarshakleemeruklang_0175438337
#kedaivitaminmeruklang_0125244773

Most Popular

Kelesuan Adrenal: Punca dan Cara Atasi

Adrenal fatigue?Kelesuan Adrenal? Pernah dengar tak tentang perkataan tu? Mungkin anda juga mengalaminya tapi tak tahu itu adalah masalah kelesuan Adrenal kan.Jom kita ikuti sedikit rumusan...

Vitamin untuk keperluan badan

Assalamualaikum semua. Salam Jumaat penuh barokah. Topik kita hari ini adalah...Mengapa Vitamin penting untuk keperluan badan Sedikit perkongsian ilmu vitamin asas saya share untuk korang...

Formula Menjemput Rezeki

Formula Menjemput Rezeki : (copy & paste) 1. DHUHA. Jika kita selalu buat 2 Rakaat, sekarang ubah lebih rakaat. Makin lama makin meningkat. Selepas Solat Dhuha...

Pengalaman bersalin di Hospital Shah Alam 2020

Kahwin di usia yang lewat Che Fatin mendirikan rumahtangga dengan jejaka pilihan keluarga di usia 29 tahun. Masa tu masih berkhidmat di Sabah Negeri Di...